Header Ads


Dato Siti Nurhaliza - Menatap Dalam Mimpi (Lirik)

Dato Siti Nurhaliza - Menatap Dalam Mimpi (Lirik)

Aku masih memelukmu ..kemas
Aku masih mendengarmu.. jelas

Mata ini melihatmu
Hati ini merasakan
Namum semua... hanyalah ilusi

Jangan sedarkan aku
biar ku anggap kau ada
meski hanya mimipi

kerna ku tak sangup hidup
tanpa mu kekasih

andai
mata ku ini masih rindu menatap dia
kembalikanlah
dirinya didalam mimp-mimpi
handirkanya biar sekelipan mata /sekedipan  mata

sayang meski kau telah pergi jauh
hilang dar pandangku hilang
wajah paling ku rindukan tetep kekal dihatiku
waalau kita tak lagi bersama

Jangan sedarkan aku
biar ku anggap kau ada
meski hanya mimipi

kerna ku tak sangup hidup
tanpa mu kekasih

andai
mata ku ini masih rindu menatap dia
kembalikanlah
dirinya didalam mimp-mimpi
handirkanya biar sekelipan / sekedipan
mata ku yang telah dilenakan
mendekatkan kita

Jangan sedarkan aku
biar ku anggap kau ada
meski hanya mimipi

kerna ku tak sangup hidup
tanpa mu kekasih

andai
mata ku ini masih rindu menatap dia
kembalikanlah
dirinya didalam mimp-mimpi
handirkanya biar sekelipan mata /sekedipan  mata


No comments

Powered by Blogger.