Header Ads


Waris Feat.Viral- Dua Dunia (OST Si Kolot Suamiku) (Lirik)

Waris Feat.Viral- Dua Dunia (OST Si Kolot Suamiku) (Lirik)

Dari mengenal kau personal
Bukan terkenal nak ku kekal
Gaya tradisional memang aku
Dah memang cara aku

Harap ia membantu mu


Dalam semua aspek girl
Aku si kolot tolong respek
Sudah tersurat urat kita dah terjalin
Sampai masa kau teriang di pelamin


Cerita cinta dari dua dunia, oh dua dunia
Cerita cinta dari dua dunia, oh dua dunia
Sejujurnya aku tak pernah merasa pahitnya begini
Harus kau tahu kemunculanku bawa tuahmu


 Meski kau menganggapku beza
Bila cinta dua dunia
Tak mengapa kau kan biasa nanti
Hidup muda bergelar isteri

Apapun ..

Dalam semua aspek girl
Aku si kolot tolong respek ,
Jangan sebab harta mata terpesona
Yang dikejar hilang tiada kesampaian


Cerita cinta dari dua dunia, oh dua dunia
Cerita cinta dari dua dunia, oh..ooo

No comments

Powered by Blogger.